sobota, 12 lipca 2014

Zdjęcia promocyjne - VIOLETTA 3

Przygotowania do Violetty 3 już dawno ruszyły pełną parą :)
Dzisiaj natomiast opublikuję zdjęcia promocyjne do 3 serii serialu :)
Serdecznie zapraszam!
 Bezpośredni odnośnik do obrazka
Zdjęcia są moim zdaniem fantastyczne !
Ciekawe co wy o nich będziecie myśleć ;D
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka
I jak?
Jeżeli 3 sezon będzie tak świetny jak te zdjęcia to ja już chcę go w POLSCE XDXD
Chwila.....przecież ja cały czas go pragnę! ;D
No cóż....
Swoje opinie wyrażajcie w komentarzach :)
Pa ;*

2 komentarze:

  1. Boskie foty <333
    Zakochałam się w tej różowej koszuli Tini <333
    BOSKO ♥
    KAMA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wiele blogów o takiej tematyce aczkolwiek ten jest ŚWIETNY!
    <33
    Foty fantastyczne <3 Ja takze nie mogę doczekać się 3 sezonu , szkoda jedynie , że będzie ostatnim sezonem.....Cóż reżyserzy muszą zrobić wszystko aby zwalić nas z nóg XD
    I mam małe pytanie czy będziecie pisać na tym blogu?
    http://onepartyleonettafedemilamarcesca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3