sobota, 19 lipca 2014

KARTECZKI Z VIOLETTY ;]

Postanowiłam , że przedstawię wam karteczki z violetty xd
Dodam iż ja  także miałam taki okres , gdy ze względu na te właśnie karteczki zaczęłam je kolekcjonować <3
Jesteście ciekawi ? To przeczytajcie post! :DD
Oto one :


 


 









DUŻO TEGO , CZYŻ NIE? :)
Pochwalę się , że dużą część z tych karteczek posiadam w swojej kolekcji :)
Mam pytanie czy podobają wam się nasze posty?
Nie macie nic przeciwko temu , że pojawiają się ciekawostki zamiast informacji? ;*
Wszelkie zastrzeżenia piszcie w komentarzach ;DD
Pa ;**

4 komentarze:

  1. Powróciły pamiętne czasy zbierania karteczek....tyle , że wtedy były to karteczki z W.I.T.C.H.A. Lub Winx ....teraz jest VIOLETTA....ale już nie zbieram;(
    Powiem tyle .... skoro masz dużą częśc z tych przedstawionych to szacun :)
    Pa<3
    KAMA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM ...KOCHAM karteczki z violetty!!
    sama mam tego duuuuuuuuuuuuuzo :)
    a ta wogóle to wasz filmik?? ;0
    https://www.youtube.com/watch?v=jz0lmPqskZw&list=UUCTCAP17JIpYRJW3NYQNghw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam że ona tego nie ma przecież to zdjęcia wzięte z neta :\ A '''karteczki,, na zdjęciu 4 od siły to nawet nie karteczki -_-

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3