piątek, 18 lipca 2014

Porówania :)

Na samym wstępie chcę was serdecznie przeprosić za to , że wczoraj nie pojawiły się obiecane 2 posty...strasznie rozbolał mnie brzuch i nie byłam w stanie ich napisać....przepraszam ;(
Wybaczycie? :)

Oki ale w tym poście chciałam przedstawić takie mało porównanie postaci Violetty w 1 , 2 i 3 sezonie ;p
ZAPRASZAM!!!


https://pbs.twimg.com/media/Br-F5rICAAErdpT.png:large  

Jak widzimy w 1 sezonie nasza Violetta była bardzo delikatna ....dziewczęca.....w 2 sezonie stała się już bardziej dojrzała ale nadal ubierała się symetryczne spódniczki....w 3 sezonie może spódniczki nie zmienią się od razu ale widzimy , że bohaterka ma inny kolor włosów. W 1 sezonie była naturalną szatynką , w 2 zrobiła sobie ombre  , natomiast w 3 całe jej włosy zostały rozjaśnione.
A wam która wersja "Violetty" podoba się najbardziej????
Piszcie w komentarzach a tu kolejne porównanie ;DD

   
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
Pa ;**


3 komentarze:

  1. w 2 najjjjjjjlepiej wyglonda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sobiście najbardziej podoba się w 1 sezonie...taka delikatna....dziewczęca...;)
    super post ! :)
    KAMA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam najbardziej jej wygląd odpowiada w 3 sezonie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3