środa, 16 lipca 2014

Tini i Jorge - Nowe Fotoshopy z pocałunkami i nie tylko ♥♥


Hej!
Kochani zobaczycie dziś zdjęcia i Fotoshop'y z pocałunkami i inne ... z Tini i Jorge :)
Mam nadzieję , że wam się bardzo spodobają ... Bo one są piękne ...
Jak PRAWDZIWE ! ♥♥ Zazdroszczę tym ludziom , którzy mają taki talent !

PRZEDSTAWIAM:







Powiem szczerze , że pierwszy raz widzę je :)
A kto je widział ? :)
I które zdjęcie jest dla was najładniejsze ? ;*
Czekam na wasze komki :)
PS.Dzisiaj dodam tylko ten post ... Ale obiecuję , że jutro będą 4 posty ode mnie :** 
Buziaki ;***  




3 komentarze:

  1. boskie ...mi najbardziej podoba się to 1 <3
    kama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ♥
    I tak przy okazji zapraszam na aska mojego *tamten blog o niby moim życiu to naprawdę pisała moja sis cioteczna XD*
    http://ask.fm/Lodofantastica

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia mam nadzieję, że jeszcze więcej będzie tych zdjęć razem z martiną i jorge. Leonetta na zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3