poniedziałek, 6 stycznia 2014

                                                              UWAGA ! 

A tu dam kilka komentarzy z moich postów : 

       Nie są to jakieś nowe zdjęcia bo Tini ma o wiele więcej nowych zdjęć i to te zdjęcia radziłabym ci wstawić 


O cO Chodziło Ci w tym poście? 


Ten autograf jest z kądś wycięty. Nie myślisz przecież że Tini naprawdę to podpisała 


Piszę się Merry a nie marry 


To jedna sesja a nie parę 


Jest to dość stara sesja 

Piszesz w bardzo opużnionym terminie . To było dawno 

To bardzo ,bardzo stare zdjęcia 


Nie wiem czy wiesz ale oni nie są razem ona jest z Xabi . 

 widziałam wcześniej na innych blogach 

I co? widzicie każdy ma do mnie jakieś pretensje może nie w każdym poście ale naprawdę jest mi bardzo przykro , że macie takie do mnie pretensje albo dlaczego SĄDZICIE, ŻE JA KOPIUJE DLACZEGO ????????? 
                                                                M. 

9 komentarzy:

  1. Nie przesadzaj , a może to pisze jakaś jedna osoba ,która jest porombanym hejterem:/
    A ty chcesz to rzucić ?!!
    Kama:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem może czasem napisałam ,któroś z tych rzeczy ale to nie było w złym celu. Każdy ma prawo się pomylić. To ,że popełniłaś jakiś błąd to nic :) A jak ktoś to pisze to pisze to po to aby Ci pomóc :) Uwierz.......
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadki to normalna rzecz , nie odchodz przez takie duperele . To,że ktoś chce pomóc to nic złego . Bo np. w O co chodziło Ci w tym poście to żaden hejt to tylko pytanie. Może ktoś nie zrozumiał postu , to trzeba mu poprostu wytłumaczyć . Ogólnie mówiąc to te wypowiedzi nie są hejtami są tak jakby bardzie.... pouczeniami...
    Jeszcze raz mówię Owszem może czasem są jakieś wpadki ale Lenie też czasem się COŚ UMKNIE zresztą każdemu może sie zdażyć
    NAPRAWDĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. OSZALAŁAŚ ?!!!!???? NIEE ODCHODŹ!!!!!!!!!!!!!!!
    PROOOOOOOOSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem nowa i jeszcze nigdy nie komentowałam na waszym blogu ,ale teraz sytuacja jest krytyczna! Nie możesz odejść przez te komentarze! To rzecz ludzka ,że ktoś robi błędy uwierz!!!! To by było dla mnie osobiście dziwne gdyby żaden człowiek na Ziemi nie zrobiłby ani jednego błędu Serio. A te komentarze powinny Ci pomagać anie frustrować one są tak jakby "lekcjami" na przyszłość . Radzę Ci nie odchodzić przez te komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję ,że odwidzi Ci sie to po przeczytaniu tych komentarzy .

    OdpowiedzUsuń
  7. To,że pojawiają sie te komentarze to nie znaczy ,że czytelnicy Cię nie lubią;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentarz w ,którym pisze ,że Mechi jest z Xabi mogłabyś wykorzystać do stworzenia posta:))
    J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie pomyślałam ,że Ty coś zkopiowałaś :((
    KAMA:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3