niedziela, 5 stycznia 2014

                                      PRZEPRASZAM:(
Bardzo ,ale to BARDZO przepraszam za tak niemożliwie długą nieobecność . Jest mi strasznie głupio ,ponieważ obiecałyśmy ,że dłuższa przerwa nie będzie miała miejsca a tu co?! Kolejny raz Was zawiodłyśmy za co kolne przeprosiny . Osoby ,które jeszcze czytają tego bloga informuję ,że  jutro (nie dziś ,ponieważ mam Mega zawalony dzień) z mojej strony będzie MEGA dużo postów:) Nie wiem jak Gosia , ale niedługo się z nią zobaczę i wszystko wróci do normy ;) 
Pozdrawiam i po raz ,już któryś przepraszam 
L*

5 komentarzy:

  1. Czekam........
    KAMA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam ,że nigdy nie napiszesz :))))
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczam Ci :) Sama miałam niezłe urwanie głowy*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do Was pytanie.
    Dalczego wasz blog nazywa się ,,Leonetta Por Siempre"?? Ten tytuł bardziej pasuje do bloga z opowiadaniami a nie z ciekawostkami:/
    Odpowiesz???
    PLISS

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3