sobota, 15 marca 2014

Potwiedzenie Dielari

Hey<3
Na początku chcę Was niezmiernie przeprosić ,że wczoraj nie pojawiły się żadne posty(prócz tego ,że wybiły 4 tysiące).
Ten temat odkryłam już wczoraj ale nie mogłam już wieczorem wstawić posta ,więc robię to dziś :)
Chodzi o Dielari ;*
Wczoraj pojawiło się zdjęcie a tam ............. ICH POCAŁUNEK!!!!!:)

     Ja byłam na  to przygotowana bo widać było ,że pomiędzy nimi jest/była chemia ;**
Co o tym myślicie?
Cieszycie się ? A może nie? ;P
Piszcie w komentarzach :)
Czekam....*.*
L*****

5 komentarzy:

  1. AAAAAAAAA<33333
    OMG!!!!!
    EXTRA ...KOCHAM ICH<3333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowo :)
    JA TEż byłam przekonana ,że prędzej czy później sami to potwierdzą :)
    Fiona

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ich<3333333333
    Kama:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG JAK ja ich kocham<333333333333333333
    Oni są sweet ,kto się ze mną zgadza? ;***
    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. wtedy to ja nie wiedziałam o isteniu tej pary ale teraz wiem i oni som superowi:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3