poniedziałek, 10 marca 2014

Sonda;)

                                                     Co bardziej lubicie ?    

Która piosenka wam się bardziej podoba : 


   
A tutaj do posłuchania piosenka Hoy 
  somos mas i En mi mundo ;) : 

                                         
        
Jak myślicie która lepsza ? ;) 
   ( Piszcie w komentarzach ) 
               
   Przepraszam , że wczoraj dodałam tylko jednego posta ale niestety miałam gości ;) 
                 
                                                                   M.










                                                                             

7 komentarzy:

  1. Trudny wybór ale En mi mundo jednak;)
    Kama:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam postawię na Hoy somos mas ;D
    Fiona

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie bardziej sie podoba hoj somos mas;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są sweet <3 Ale En Mi Mundo to EN MI MUNDO;)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż mój głos i tak się nie liczy ale ja postawiłabym na En Mi Mundo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. en mi mundo i hoy somos mas bo ja ówielbiam wszystke piosenki z violety

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3