poniedziałek, 6 stycznia 2014

                                              PRZEPRASZAM :( 

 POSTANOWIŁAM , ŻE NIE BĘDĘ 
     PISAĆ POSTÓW PONIEWAŻ NIE LUBICIE CHYBA ZA BARDZO MOICH.... ALE NIE WIEM DOKŁADNIE JEST MI NAPRAWDĘ PRZYKRO , ŻE SIĘ Z WAMI ROZTAJE CHOCIAŻ BARDZO BYM TEGO NIE CHCIAŁA. WIEM LENA , ŻE CIĘ ZAWIODŁAM ALE WYDAJE MI SIĘ , ŻE TY MASZ BARDZIEJ SUPER POSTY ! I BARDZO SIĘ Z TEGO POWODU CIESZE ALE JA CHYBA SIĘ NIE DAM DO TEGO BLOGA :( JEST MI NAPRAWDĘ PRZYKRO I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM CZYTELNIKÓW I GOSIĘ RÓWNIEŻ :( 
          POWODZENIA !  
                                                                         M. 
                                    
                                                             
                                 
                                    

5 komentarzy:

  1. Nie! Nie odchdż proszę!!!! Przeciez razem tworzycie całość , jak odejdziesz to nie będzie to samo.....
    Kama:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro......To nieprawda ,że Lena pisze lepsze posty ,obydwie jesteście SUPER! Jest mi jak i pewnie większości przykro ale mam nadzieję ,że się rozmyślisz:) Może Lena Cię przekona.....
    Uwielbiam czytać Posty Lenyy jak i Twoje ,także zrozum jak napisała Kama razem tworzycie calość....
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pisz głupot! Jesteś świetną blogerką! Naprawdę .
    Dopiero początkujesz i wpadki mogą się zdażyć ale nie odchodź PROSZĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście lubiłam i nadl lubię czytać posty Was obu także......

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba Lenę również:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3