sobota, 11 października 2014

Zdjęcia promocyjne JUNTADA TINISTA! ;D PRZYWITANIE ♥

Wiem , że ta sesja jest bardzo, bardzo stara (gdzieś tam z kwietnia lub marca) ale nie miałam żadnego pomysłu na temat posta :)))
No i też z wami chciałam się bardzo serdecznie przywitać <3
Myślę , że tym razem nie będzie znowu takich samych problemów co wcześniej robiliśmy :D
Ale no dobra KONIEC skończmy już z tym co było :)
No dobra a więc ZAPRASZAM na posta :))
Jeśli ciekawi Cię ten {stary}post kliknij:

Martina Stoessel wraz z ... [ kimś tam ] wzięła udział w małej sesji zdjęciowej zrobionej specjalnie dla JUNTADA TINISTA!
Spotkanie te odbyło się gdzieś około 2 maja 2014r. [nie jestem pewna]
Czas tego rozpoczęcia było na godz. 14.30
Jeżeli chcecie tego pana bardziej poznać znalazłam jego Twitter i Instagrama :)
Twitter [link] https://twitter.com/machadito1
Instagram [link] http://instagram.com/machadito1#

No i przedstawiam wam te 3 zdjęcia:


  

 

 I jest jeszcze taka INFORMACJA mamy obecnie masę nauki  i będziemy mieć mniej wolnego czasu .. No ja pomyślałam sobie , że mogę dodawać tylko w Piątki, Soboty i Niedziele ... przepraszam, że aż wtedy będę musiała dodawać .. No ale wiecie też trzeba trochę czasu poświęcić się nauce ;-; Ale może w tygodniu uda mi się dać jakiś post :) Rozumiecie? :) 
No dobra to chyba tyle :DD A no i jak tam sądzicie o tych zdjęciach z tym FACETEM :D Jakie plany na Weekend? O boże jak się rozpisałam no nic .. Do zobaczenia po raz kolejny!!!! 
Wasza Gosia ♥

1 komentarz:

Dzięki za każdy komentarz:))))<3