poniedziałek, 10 lutego 2014

Przeprosiny+Autografy+Coś....:))

Witajcie po naszym rozstaniu...(<3) 
Nie no dobra teraz już serio:)
Mega sorki za brak postów przez prawie......TYDZIEŃ:((
Jest to spowodowane(i tu was zaskoczę bo to nie przez szkołę) rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich W Soczi ^.^
A ja jako zawzięty fan sport muszę ogloądać wszystkie zmagania ;PP
 




A teraz druga część postu:)
Przedstawiam Wam fociaszek z autografami naszych gwiazd ;PP

^.^
I jak czyj autograf chcielibyście NAJbardziej?
Piszcie w komkach ,które są mile widziane :))


No i coś czym ja (zawzięty fan sport XD ) nie mogę się powstrzymać i MUSZĘ to dodać::)):):

Zdjęcie: Kamil Stoch Mistrz Olimpijski !!! Kocham***
I papatki;PP
L***

4 komentarze:

  1. Ja terz lubiem kamila stocha i terz oglondam igżyzka :)"
    Nie jeztewś sama

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też KOCHAM Kamila i Cię rozumiem:)
    Także spoko<3
    Fiona

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO?Czyli nie jestem sama ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co ale SKOKI I KAMIL RZĄDZĄ!!!!
    <3333

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz:))))<3